navigate_nextសេវាកម្មnavigate_nextកម្មវិធីហ្វឹកហ្វឺនខាងក្រៅ
កម្មវិធីហ្វឹកហ្វឺនខាងក្រៅ
សាកលវិទ្យាល័យ ពាណិជ្ជសាស្រ្ត អេស៊ីលីដា ផ្តល់វគ្គបណ្តុះបណ្តាលចម្រុះដែលរួមបញ្ចូលគ្នានូវគំនិត និងការអនុវត្ត — ផ្តល់នូវ "ចំណេះដឹង" និង "របៀបធ្វើ" ព្រមទាំងផ្តោតទៅលើគុណភាពបណ្តុះបណ្តាលជាចម្បង។ បច្ចុប្បន្ននេះ មានវគ្គបណ្តុះបណ្តាលជាច្រើនប្រភេទ ត្រូវបានផ្តល់ជូនសិក្ខាកាមដែលមកពីស្ថាប័នខាងក្រៅ៖
I. វគ្គហ្វឹកហ្វឺនដែលបានកំណត់ក្នុងប្រតិទិនហ្វឹកហ្វឺនប្រចាំឆ្នាំ
គឺជាវគ្គហ្វឹកហ្វឺនដែលបានរៀបចំរួចជាស្រេច ដូចជាជំនាញគ្រប់គ្រងឥណទាន ទីផ្សារ គណនេយ្យ ហិរញ្ញវត្ថុ សវនកម្ម ធនធានមនុស្ស និងគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ របស់ធនាគារ អេស៊ីលីដា។ វគ្គហ្វឹនហ្វឺននេះផងដែរ គឺត្រូវរៀបចំអោយមានច្រើនជម្រើស ដោយសិក្សាផ្ទាល់/អនឡាញ ជាភាសាខ្មែរ/ភាសាអង់គ្លេស ដោយផ្អែកលើតម្រូវការហ្វឹកហ្វឺន របស់ ស្ថាប័ន ធនាគារ មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ក្រុមហ៊ុន និងគ្រឹះស្ថានផ្សេងៗទាំងនៅក្នុងស្រុក ក្រៅស្រុក និងតម្រូវការទីផ្សារ។ វគ្គហ្វឹកហ្វឺននីមួយៗ គឺត្រូវបានរៀបចំផ្សព្វផ្សាយជាសាធារណនៅលើគេហទំព័រ និងបណ្តាញសង្គមរបស់សាកលវិទ្យាល័យ ពាណិជ្ជសាស្ត្រ អេស៊ីលីដា។
II. វគ្គហ្វឹកហ្វឺនរៀបចំតាមការស្នើសុំរបស់អតិថិជន
វគ្គហ្វឹកហ្វឺនរៀបចំទៅតាមការស្នើសុំរបស់អតិថិជន គឺជាវគ្គហ្វឹកហ្វឺនដែលរៀបចំទៅតាមតម្រូវការជាក់ស្តែងរបស់ស្ថាប័ន ធនាគារ មីក្រូហិរញ្ញវត្ថុ ក្រុមហ៊ុន និងគ្រឹះស្ថានផ្សេងៗ។ សាកលវិទ្យាល័យ នឹងផ្តល់ជូននូវកម្មវិធីសិក្សាលម្អិត ដើម្បីឱ្យអ្នកស្នើសុំពិចារណា និងជ្រើសរើសប្រធានបទដែលមានតម្រូវការ។ សាកលវិទ្យាល័យក៏បានធ្វើការពិគ្រោះយោបល់ជាមួយអ្នកស្នើសុំ ក្នុងការរៀបចំវគ្គហ្វឹកហ្ហឹន ឱ្យត្រូវតាមតម្រូវជាក់ស្តែង។ វគ្គហ្វឹកហ្វឺនត្រូវបានរៀបចំសម្រាប់តែមួយស្ថាប័ន ឬស្ថាប័នជាច្រើនទៀត ដែលបានព្រមព្រៀងគ្នា។ វគ្គនេះផងដែលត្រូវបានរៀបចំឱ្យមានការចុះទស្សនកិច្ចសិក្សា ជាមួយធនាគារ អេស៊ីលីដា។
III. វគ្គទស្សនកិច្ចសិក្សា
វគ្គទស្សនកិច្ចសិក្សា គឺជាវគ្គដែលរៀបចំសម្រាប់ភ្ញៀវជាតិ និងអន្តរជាតិ ដើម្បីជួបជាមួយថ្នាក់គ្រប់គ្រង និង អ្នកជំនាញរបស់អេស៊ីលីដា គ្រប់ប្រធានបទដែលទាក់ទងនឹងបច្ចេកទេស និងការគ្រប់គ្រង។ វគ្គនេះ គឺផ្តោតទៅលើការពិភាក្សា និងសំណួរចម្លើយ។ ជាពិសេសជាងនេះទៀត គឺរៀបចំ ឱ្យមានការចុះទស្សនកិច្ចផ្ទាល់នៅតាមសាខា អេស៊ីលីដា ដើម្បីបានឃើញពីរបៀបប្រតិបត្តិការ និងរបៀបបម្រើសេវាកម្ម របស់ធនាគារ។
ប្រធានបទវគ្គហ្វឹកហ្វឺន
- ឥណទាន
- ប្រព័ន្ធនៃការគ្រប់គ្រងហានិភ័យឥណទាន
- ការគ្រប់គ្រងបំណុលអាក្រក់
- ផលិតផលឥណទាន
- ការកែលំអរផលិតភាពឥណទាន
- ការវិភាគផែនការអាជីវកម្មឥណទានខ្នាតមធ្យម
- ការផ្តល់ឥណទានខ្នាតតូច និងខ្នាតមធ្យម
- ការផ្តល់ឥណទានក្រុម និងឯកត្តជន
- ប្រសិទ្ធភាពនៃការវាយតម្លៃប្រាក់កម្ចី
- ប្រសិទ្ធភាពនៃការប្រមូលឥណទាន
- ប្រសិទ្ធភាពនៃដំណើរការរៀបចំឥណទាន
- លំហូរការងារ និងការធ្វើផែនការរបស់ភ្នាក់ងារឥណទាន
- ការកែលំអរផលិតភាពការងាររបស់ភ្នាក់ងារឥណទាន
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- បេឡាធិការ
- ការគ្រប់គ្រងទ្រព្យសកម្ម និងអកម្ម
- ការគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការ (លក់រាយក្នុងធនាគារ)
- ការគ្រប់គ្រងសាច់ប្រាក់ និងការសន្សំ
- ការគ្រប់គ្រងសាច់ប្រាក់
- ហានិភ័យរបស់បេឡាធិការ
- ការប្តូររូបិយប័ណ្ណបរទេស
- ការអនុវត្តលើការគ្រប់គ្រងកម្មវិធីសន្សំប្រាក់
- ការសម្អាតប្រាក់
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- ទីផ្សារ
- ការគ្រប់គ្រងទីផ្សារ
- ការស្រាវជ្រាវទីផ្សារ
- ការប្រកួតប្រជែងទីផ្សារ
- ការផ្សព្វផ្សាយចម្រុះ
- យុទ្ធសាស្រ្តផ្សព្វផ្សាយ និងការទំនាក់ទំនង
- គោលការណ៍បម្រើ និងថែរក្សាអតិថិជន
- គុណភាពសេវកម្ម និងការយកចិត្តទុកដាក់ចំពោះអតិថិជន
- ជំនាញលក់
- ការអភិវឌ្ឍន៍ផលិតផល
- ការកំណត់តម្លៃលើផលិតផលថ្មី
- Deposit Products and Its Business
- ប្រសិទ្ធភាពនៃការសន្សំ
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- ធនធានមនុស្ស
- ប្រសិទ្ធភាពនៃការគ្រប់គ្រងធនធានមនុស្ស
- ការគ្រប់គ្រងការហ្វឹកហ្វឺន
- ការបណ្តុះបណ្តាលគ្រូហ្វឹកហ្វឺន
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- គណនេយ្យ
- ការគ្រប់គ្រងគណនេយ្យ និងហិរញ្ញវត្ថុ
- ការរៀបចំ ផែនការ និងថវិកា
- គោលការណ៍ប្រតិបត្តិ រដ្ឋបាល និងហិរញ្ញវត្ថុ
- ប្រសិទ្ធភាពនៃការកាត់ចំណាយថ្លៃដើម
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- សវនកម្ម
- ការអនុវត្តសវនកម្មឥណទាន
- ការអនុវត្តសវនកម្មសាច់ប្រាក់
- សវនកម្មហិរញ្ញវត្ថុ
- សវនកម្មក្លែងបន្លំ
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ
- ប្រធានផ្សេងៗទៀត
- ការគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធត្រួតពិនិត្យផ្ទៃក្នុង
- ការគ្រប់គ្រងប្រព័ន្ធព័ត៌មាន
- ការគ្រប់គ្រងប្រតិបត្តិការសាខា
- ការពង្រីកសាខា និងការគ្រប់គ្រងរដ្ឋបាល
- បទពិសោធន៍ការធ្វើ Microfinance របស់ធនាគារអេស៊ីលីដា
- បទពិសោធន៍នៃការកម្លាយខ្លួនរបស់ធនាគារអេស៊ីលីដា
- ប្រធានបទដ៏ទៃតាមការស្នើសុំ